Perfekt fredag

Ligger i sängen med en handduk på skallen! Har alldeles nyss duschat och nu ska jag bara torka håret och sedan möta upp frida på stan :) 

Gårdagen var hur bra som helst! Började i skolan och sedan gick jag på stan med Ellen och Eddie. Mötte upp mina saknade Erik och Emil på stan! Gick på stan ett tag innan vi gick upp till Martin med han och Frida.

På eftermidsagen hann jag sova i några minuter och även vara barnvakt tills Erik, Emil och Martin kom. Vi mötte upp Frida och knallade sedan hem till martin igen och hade myskväll med film och godis! Jag kom hem kring 2 tiden :)

Kvällen idag kommer bestå av firande eftersom Jonas fyller 19 imorgon!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback