Ny vecka

Åkte till skolan 12.05 och åkte därifrån 14.40 ungefär!! Inte så mycket skola med andra ord! Min dag har jag spenderat med min huvudvärk i soffan framför MTV :) ganska mysigt ändå!

Nu har jag just lagt mig i sängen och lyssna musik och när jag känner att mina ögon går i kors så ska jag faktiskt ta och sova :) känns underbart!

Imorgon är det tisdag och innan jag vet ordet av det så är det väl fredag! Man ska inte klaga :) Inte alls länge kvar till sommarlovet nu och jag har en känsla av att det kommer bli bästa sommaren på väldigt länge! Jag har ett jobb som väntar i sommar och massa andra nya roliga saker och förändringar :) Innan allt det händer så ser jag fram emot att gå ut grundskolan och få lämna det bakom mig, samt gå på balen med min bästakompis!! Kan nog inte bli bättre om ni frågar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback