color me in begin

Har hunnit hjälpa mamma med flytten sen sist jag bloggade!! Vi kunde tyvärr inte fortsätta eftersom det var 40 grader uppe på vinden... Trodde vi skulle svimma av dit på golvet.  Hihi lite mysigt ändå att umgås så mycket med min mamma, men det är så himla tråkigt att hålla på rensa och packa ner saker hela tiden. Vill inte ens veta hur leds mina föräldrar är för dom har gjort 99.9 % av det som redan är gjort... Det är ändå värt det :)
 
Snart ska jag gå i duschen och sen fixa mig och efter det vet jag inte om jag ska ta mina pojkar under armen och fara och grilla eller om vi ska spela fotboll eller vad. Ska i alla fall ringa louise på en stund!!
 
(gammal bild)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback