40 dagar

Gaaaah fatta att det bara är 40 dagar kvar nu!!! Jag längtar så mycket så det är sjukt. Om 40 dagar vinkar jag hejdå till mitt gamla liv och välkomnar ett nytt. Jag är nervös men samtidigt är jag så himla exalterad! Jag tror utan tvekan att det kommer vara en av dom bästa dagarna i hela mitt liv.
 
Ska bli så kul att komma bort till en helt ny stad med helt nya människor, där kommer jag kunna vara den jag verkligen vill vara.
Ni kommer kunna följa min flytt och allting som händer i mitt liv på bloggen som tidigare, enda skillnaden kommer vara att jag antingen tar bort alla gamla inlägg eller helt enkelt gör en ny blogg. Jag vill inte påminnas varje dag om vad som har hänt. Det är bara jobbigt. Jag ska sluta tänka på det förflutna och bara blicka framåt mot framtiden och allt den har att erbjuda... jag känner på mig att det här kommer bli bättre än bra, det kommer bli bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback