Mina finaste skatter

Jag är både stressad och nervös... I natt kommer det vara sista natten någonsin som jag sover i detta hus. Kommer kännas konstigt eftersom jag har bott här halva mitt liv, men ändå kommer det bli gudomligt skönt att flytta ifrån den här sjuka staden. Finns några få personer som jag kommer sakna extremt mycket och därför är det skönt att det finns tåg!!
 
Igår var jag med Jennifer som vanligt och vi åkte runt och försökte hitta den perfekta nallen, men det gick inte så vidare... Hittade allt jag skulle ha och lite till. Wille kom och pratade med oss och just efter att han åkte kom Broberg och Korv och hämtade upp oss... efter ett tag gick vi över till bästaste Robin och Erik ♥ Där har ni 3 personer som jag kommer sakna ihjäl mig efter.. Jennifer, Robin och Erik ♥ Usch längtar inte tills det är dags att säga hejdå till dom för ett litet tag. Jag vet att jag kommer få träffa Jennifer innan jag åker på lördag, men som det ser ut nu så kommer jag inte få träffa mina fina pojkar fören jag kommer tillbaka om lite mer än en vecka för att jobba. Jag som är van att vara med dom varje dag.. Hihi har jag tur kommer dom ner till mig ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback