Saturday.

Idag fick jag kliva upp ganska tidigt för att jag skulle hjälpa mamma att fixa Petra till sitt bröllop. Sen åkte jag till fammo och var där i 1 timme. Åkte hem och duschade och fixade mig. När det var klart åkte jag till Nathalie vars hon och Nadja var och så gick vi till thai och käkade lite!! Marre och Kalle kom och hämtade upp oss så vi åkte runt några varv runt stan, sen gick natta och nadja över och åkte med kling för att det blev trångt, men då skulle han ha med nå andra och därför fick dom åka hem. Jag stannade på stan med marre och kalle i 2 timmar. Dom lämnade av mig till natta och nadjas mamma hämtade oss åså åkte vi till nadja och kollade film och myste på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback