Happy.

Igår (söndag) var jag med angelica efter ett 2 månaders uppehåll. Gjorde fruktsallad, åkte epa och bara myste hela kvällen. Sen drog vi en sleepis också. Störda med tanke på att det var första gången efter allt drama.

Idag (måndag) vaknade alldeles för sent och vi har typ käka hela dagen och på kvällen åkte vi till natta och var med henne och nadja! Åkte hem vid 10 och då gick jag och angelica till henne och kollade nån psykfilm.

Jag vet att det egentligen är tisdag idag, men det blir sån mindfuck att skriva annars :)

Nu ska jag sova för min klocka ringer 10.00 imorgon så jag inte sover bort hela dagen med tanke på att skolan börjar på onsdag... Tungt.

Jaja god natt, eller god morgon kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback