Torsdag

Började min dag med att kliva upp kring 7 - tiden. Klockan 8 hade jag tid hos läkaren och jag tänkte att det är sista gången jag behöver åka dit för samma problem... Men nej, jag ska tillbaka om 2-3 veckor för en ny undersökning och kolla så medicinen fungerar och gör sitt jobb! När det var klart åkte jag hem och sov 3 timmar eftersom jag bara sov 3 timmar inatt... Efter det har jag hunnit vara på apoteket och hämta ut på receptet och sedan så har jag varit ute och pratat med Komsi, Angelica och Josefine!

Tänkte först åka till Frida och kolla film, men jag har ingen ork till det... Längtar till helgen då det är Musikens Makt!! Hoppas det blir kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback