Svar på kommentar;

Jag fick en kommentar som löd såhär;
 har dina föräldar flyttat med dig till ***** ? snälla svara i ett inlägg så slipper jag bläddra i gamla inlägg ;) tack på förhand
 

När jag läste kommentaren kunde jag ganska fort räkna ut att den som skrev kommentaren känner mig, eller åtminstonde vet vem jag är eftersom personen visste i vilken stad jag bor i. Anledningen till att jag inte vill skriva ut med bokstäver vilken stad jag bor i, beror på att det finns en hel del sjuka människor där ute och jag unnar inte folk att veta allting om mig. Det räcker med dom som vet vars jag bor, jag behöver inte skriva ut det på bloggen vars vem som helst kan se det.
 
Åter till frågan, jo mina föräldrar har flyttat med mig hit. Det var först prat om att jag skulle flytta själv, men jag är sällskapssjuk och jag hade nog inte klarat att bo själv i redan som 16 åring. Jag provade på att bo själv under de veckorna jag jobbade och det var inget att hurra över. Det är otroligt jobbigt att sova själv med tanke på att jag är EXTREMT sällskapssjuk. Sedan är det även jobbigt att städa, diska, tvätta, laga mat och handla. Jag har nästan aldrig behövt sköta om såna saker tidigare och på så sätt är jag väldigt bortskämd och då hade det blivit en total omställning att börja med det så plötsligt. 
 
,Jag trivs väldigt bra här och jag ångrar inte en sekund på att jag flyttade. Visst, första dagarna i skolan var väldigt speciella med tanke på att man inte känner någon på skolan, men om man är som jag är, inte så blyg och vågar bjuda på sig själv så löser det sig.  Vi har börjat komma varann ganska nära i våran klass eftersom vi är 6 stycken. Det handlar om att våga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback