Torsdag

 
Det är redan torsdag vilket innebär att det är fredag imorgon och helg! Så himla skönt!  Det har varit en lätt vecka i skolan med några nationella och ett möte inför grundalbalen 2013. Jag längtar lite till balen för det kommer bli så kul!! För övrigt så har det varit en lite tyngre vecka i mitt psyke.. Jag får lite för mycket att tänka på ibland och det händer så mycket hela tiden! Ni måste tro att jag har blivit knäpp eller något, men jag mår bättre av att få skriva av mig och jag har försökt att inte skriva så mycket på bloggen om allt jag är med om, men tillslut måste jag skriva av mig.
 
 idag är det exakt 2 veckor tills jag fyller år och jag har inte riktigt bestämt hur jag ska spendera min dag, men jag och pappa har pratat lite om Luleå och jag har planerat in en dejt med min saknade kompis under dagarna jag är ledig, så det blir nog bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback