Svar på kommentar...

Verkar som att många av er läsare var lite nyfikna på Ludvig! Jag har fått några kommentarer om han och jag tänkte faktiskt svara på en som hörde lite ihop med svaret från frågestunden.
 
Hanna från Piteå: Vad heter tjejkompisen du och Ludvig har gemensam i piteå? och brukar du vara här i Piteå? :)
 
Svar till Hanna;  Jag tänker faktiskt inte skriva ut några namn här på bloggen, men det var en fd killkompis till mig! Genom att jag träffade många pitebor på lilla VM förra året så lärde jag känna många av dom och han var den jag började prata mycket med och det ledde till Ludvig och nu har jag världens bästa killkompis! Jo jag brukar vara till piteå lite då och då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback