Måndag

 
Tänk att måndagen redan är över... Den här dagen har gått väldigt fort! Innan jag vet ordet av det är det fredag och helg igen :) Har varit i skolan idag och jag jobbade väl inte speciellt mycket förutom att vi hade en provmåltid på HKn. När jag kom hem från skolan kollade jag tv och resten av timmarna har jag spenderat med min mamma!  Jag ville sova middag, men tror ni jag fick det för min mamma? svar nej! Jag får inte göra någonting nåmer känns det som... Jag får inte sova när jag vill och jag får inte ens äta när jag vill... Jag är inte van att äta så mycket varje dag, men nu har jag ett matschema så jag måste äta hela tiden känns det som. Fast idag fick jag göra som jag ville! ;)
 
Jag är så trött så mina ögon går i kors! Jag måste iallafall hinna duscha innan jag går och sover och så kanske jag åker ut med min pappa en sväng. Vi får se.
 
Igår var jag med Felicia och åkte bil nästan hela kvällen. Idag har jag en paus från henne!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback