God morgon

Redan tisdag idag! Idag är det väl valborg om jag inte har missuppfattat allt? Skitsamma... Vi har ändå vanligt skola som ingen annan verkar ha. Slutar nog ändå lite tidigare än alla andra för det är gympa sista lektionen och jag kan inte vara med. Orkar inte sitta där och kolla på när alla andra springer och sliter som djur, när jag kan vara hemma och göra något annat!

Idag ska jag vara med Felicia, vilket jag har längtat efter! Har inte varit med henne sen lördag :( Ett plus är att vi är lediga på onsdag så jag kanske har sleepis med bästo! Vi får se hur det blir :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå och göra mig klar då pappa ska hämta upp mig! :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback