Farsdag

Idag är det farsdag och jag tänkte skriva lite om min pappa.

Som alla andra barn så är oftast pappa ens hjälte. Redan som liten har pappa varit min hjälte. Han har alltid varit den som jag har sett upp till. Han är en av dom få som jag litar på. Som i alla andra familjer så finns det vissa brister och lika så är det i våran. Han ställer upp på mig alla timmar på dygnet vare sig han vill eller inte. Han ger mig saker som jag inte ens förtjänar. Han är så snäll mot alla. Han får en alltid att skratta även i dom mörkaste stunderna. Alla gör vi misstag och det har även min pappa gjort, men ibland får man blunda för det och gå vidare. Det finns inget barn i världen som borde få leva utan eller med en dålig pappa och jag är glad att jag har sluppit det. Vi har varit med om mycket och en hel del av dom sakerna har varit dåliga men ännu mer som har varit bra. Inget dåligt som inte för med sig nått gott.

Jag kan skriva hur mycket som helst om min pappa. Men jag ville bara säga, grattis på farsdag pappa! Du är världens bästa och jag kunde inte ha fått någon bättre än dig <3 Jag älskar dig över allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback