Question

VEM

Vem är i rummet med dig?
Inte nån
Vem tänker du på nu? Alla läxor och prov
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem önskar du var med dig nu? Mina vänner



VAR


Var är din mobiltelefon?
Framför mig
Var handlar du mest? Måste vara på coop, Godis ♥
Var fick du tag på tröjan du har på dig? GinaTricot
Var åkte du senast bil? Hem från skolan



VAD

Vad åt du senast?
Godis
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta shorts.
Vad är din favorit färg? Jag har inte bara 1
Vilken film såg du senast? StarStruck
Vad hör du just nu? Musik



HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
nä aldrig... haha antagligen
Målat om ditt rum? Jorå många gånger
Dansat framför en spegel? För många gånger
Fått hicka? Ja finns det någon som inte har haft hicka?!
Älskat eller saknat någon nu? Konstig fråga men ja såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback