Min dag

Frida kom hit och nästan direkt efter det for vi och plockade upp my och sen vidare mot stan! Gick igenom marknaden snabbt eftersom den sög. Jag och frida käkade på alla tiders medans my tjuvbantade och satt där som en duktig anorektiker. Skojjade bara!
 
När jag kom hem gick jag och sov. Tänkte fara och träffa min saknade frida som är här tills imorron, men det blev inte...får se om jag orkar kliva upp och fara till hundutställningen och träffa henne imorron.
 
vad har jag annars gjort? Sovit och sovit lite till. Har varit och prommat och för enstund sen kollade jag film med min söta pappa! Jag har dessutom tillbringat några minuter vid mikrofonen och pianot :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback