HIt the lights

Min dag har bestått av skola & sovande! Hela dagen vart kaos, hade planer men ingenting blev av... jo imorron vet jag inte om jag & Lina ska fara & köra skojter? Ähh vad som än sker imorron ska jag dela det med LIna =) Jo men nu ska jag fortsätta söka dom perfekta täckisarna ;) Tror inte att jag kommer blogga nåmer idag, men man vet ju inte. Det kanske kommer upp ett inlägg när jag ligger i sängen & lyssnar musik & stirrar upp i taket i min ensamhet elelr ja nått sånt! :) Hehe min mamma tycker något är jättekul så hon sitter & filmar när jag skriver. Vad är felet? Inte konstigt att jag blev som jag blev när min mamma är som hon är. aa men nu kom pappa tillbaka & vi ska fortsätta kika runt & sen blire sängen för min del, är dödstrött & ändå har jag ju sovit hela dagen, nånå!



                                              i somras i stugan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback