Dundret

Åker upp på dundret när lina är klar :) Igår var jag med My & Frida men dom var ruttna så jag orkade inte vara med dom. Tänkte först åka hem, men Lina tvingade dit mig istället :) vi gjorde inte så mycket, pratade om allt mellan himmel & jord! Hahaha regnskog, soooom ett vattenfall ;) åhh vad kul det var. Var väldigt glad & trött så jag skrattade åt allt :d jo men nu ska jag springa & borsta tänderna & sen åka =) Har dessutom världens sötaste föräldrar som alltid säger att jag & lina är tröga & idag när jag sa att vi skulle upp till dondori sa pappa : åh herregud det här kommer inte sluta bra.... Jag: vadårå?! Pappa: ja du brukar alltid lyckas skada dig? Jag: men inte idag... Mamma: ni kommer vara DÖDA innan ni har kommit ner ens. Jag: mennä. Mamma: alla saker kommer vara pajj innan ni har börjaa! Visst är dom snälla? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback