Bröstbilder.

Haha alltså jag skrattar bara åt alla er idioter som verkligen tror att jag skickar runt massa bilder på mina bröst! Det är ju patetiskt... Tänk att folk har så tråkiga liv att de måste prata om sånt och försöka förstöra för andra. Men vet ni? Jag skiter fullständigt i om vissa av er tror att det är jag. Ni får tro vad ni vill, men jag kan säga så lite som att... nej det är inte jag på nån utav bilderna. För det första skulle jag inte fota mina bröst. Och för det andra så skulle jag definitivt inte skicka de till någon. Skulle inte ens visa det till någon.

Jaja nu vet ni iallafall att det inte är jag!

Jag är en mycket mycket stolt ägare av mina krusbär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback