Trött tjej

Jag är jätte trött & egentligen borde jag plugga, men jag är för lat för det! Imorron MÅSTE jag skriva en jämnförelse & en reflektion till svenskan (till fredag), plugga till so-provet (till fredag), sen så vet jag inte om vi hade franska också? ( till torsdag)

Idag så hade vi ganska chill dag. Började 8, hade lektioner + en massa hål fram till 11.35 då gick jag natta & johanna till gojjan & köpte lite gott, sen gick vi till kicks & jag & natta hade herrparfym-krig!  HAHA! Iallafall så gick vi på en teater som började 12.20 jag hade Emil & johanna bredvid mig & jag vart jätterädd för dendär killen som spelade teatern. Så jag höll ju på börja garva hela tiden & när jag kollade åt sidorna så satt dom & småskratta... jag fick kolla upp i taket tills det försvann & började garva lika snabbt igen (; fyfan vad läskig kille asså! När han skrek så flög jag upp från stolen ;$



Blir rädd bara av att kolla på bilden :$

ja efter teatern så fick vi svara på massa frågor & skriva nå skit på en lapp. När det var klart gick vi tillbaka till skolan & käkade " lunch" lunch klockan 2. Men det var för att maten tog slut när vi egentligen skulle ha lunch! efter det så hade vi so & det måste ha varit den roligaste so-lektionen någonsin! haha, jag,natta, august & simon skulle ringa Jehovas Vittnen men natta vart så klart dissad av HELA sverige! Hon fick massa utbrott så vi garvade som psyk. Slutade halv 4.



Fyfan vilken biff! Nu är ju bilden från i vintras & jag har ju hunnit få ännu mer muskler (a)

Nu ska jag gå & kolla  99 saker man måste göra innan man dör.
Det kanske kommer in ett godnatt inlägg sen :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback