Fight for you

Jo, igår så vaknade jag 8. Duschade & var klar typ 10?  vid halv 12 så var jag med frida & vi cyklade till tallbacka & var med simon & fredrik. Sen cyklade vi till stan & grabbsen for nånstans medans vi for till fridas fammo & farfar & myste enstund. Hennes fammo skjussade oss till sibban vars vi satt enstund med simon & fredrik. Vi gick till ett tak & legade där vars det var jättevarmt!!! Jag & frida gick till min söta fammo & satt med henne i lite mer än 1 timme, hon blir alltid så glad när man kommer & hälsar på henne :) När vi gick ut så träffade vi Nova, det är en av Nellys valpar som bor i samma hus som fammo. Hon kände igen mig :') så sööööööt. Ja iallafall hämtade pappa oss & vi for hem & käkade sen gick jag över till frida & då bestämde vi oss för att vi ville hyrya en film. Frågade pappa om han kunde skjussa oss & det kunde han, vi for till gojjan & hyrde Insidious. Alla som har sett den tycker att den är jätte läskig, men det tycker inte jag. Inte för att den inte var läskig, men nå har jag sett läskigare filmer =) När vi satt i bilen påväg till kvantum så ringer simon & frågar om jag & frida ska vara med dom. Vi sprang in & köpte lite saker & vetni? Första gången köpte jag ingenting åt mig själv för jag var inte sugen på nåt. När vi kom hem kollade vi tv & när simon ringde gick vi till tallbacka & dit kom han, fredrik & axel. Sen kom det massa andra konstiga människor dit & det sög så jag & frida vart sura & stack därifrån.Men sen kom simon & fredrik till frida ändå. Vi var med dom enstund & gick ut. Sen när dom gick in så gick & hämtade filmen från mig & gick över till frida & kollade Big med Sandra & efter det kollade vi filmen som vi hyrde. Jag gick hem 1 eller nåt.
Idag har jag inte hunnit göra så mycket, men snart kommer frida hem & då ska jag vara med henne =) vettefan vad vi ska hitta på, men nåt kul blir det väl som vanligt :)
Juste, jag snackade lite med frida lindbäck igår & jag saknar henne ♥ Vi pratade lite om sist när hon hälsade på mig & så planerade vi när vi ska träffas.
Aja, blogagr mer sen. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback