Stan

For på stan med mamma & pappa en sväng & köpte något fint på Jive. Tack pappa ♥
Får lite dåligt samvete över hur mycket min pappa gör för mig. Han ställer alltid upp & skjussar & hämtar även fast han inte mår bra eller har tid. Han ger mig allt jag vill ha, bara för att jag ska få det jag behöver. Han är inte som någon annan pappa. Han bryr sig mer om mig än nån kan fatta. Hur mångas föräldrar skjussar & hämtar oss vars vi än är? Jo,MIN pappa! Han världens bästa & jag älskar honom ♥ Egentligen bryr jag mig inte om ifall jag inte får det jag vill ha, jag har hellre en pappa som bryr sig om mig än en pappa som låter mig göra vad jag vill.


Skrev just klart min reflektion till svenskan & nu ska jag bara skriva klart min teknikuppsats och sen är jag klar med alla läxor! sköööönt! Senare ska jag mysa gärnet eftersom jag känner mig så trött.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback