Måndag

Ny vecka igen.. Veckorna går ju inte liiiite fort heller! Har inte hänt så mycket i skolan idag. Skulle vara med My idag, men jag somnade efter skolan & när jag vaknade var jag tvungen att dra en liten pluggjanne. Igår var jag aldrig med Lina. For till henne på kvällen & hämtade min väska & gissa vad idioten har gjort? Jo, jag HATAR dockor! Jag sa det hela helgen när vi har kollat 1000 filmer & när jag öppnar min väska hemma, vad tror ni hon har gjort? Såklart har hon pressa ner en äcklig docka, ett brev, en godis & en bild på en liten naken Lina ;) Inte är det lätt när det är svårt. 



haha, hon är så stööööööörd.

jaja, nu har jag inge mer att berätta. eller jo jag har street imorron =)
Klockan 9 ska jag kolla Det okända. Är less på det, för det är som samma sak hela tiden :/ efter det tror jag att jag ska ringa & prata med Frida.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback