Onsdag 6 juni 2011

Vetni hur mycke bilder jag har fotat idag?
Över 200 stycken &det är bara från Student Balen 2011. Men jag har ju rensat lite suddiga bilder åså :)
Idag började vi skolan klockan 9. Då for vi till Kvarnbacken &Gällivare IP &gjorde massa olika saker ;)
Sen slutade vi efter några timmar, fast det vart inte många timmar kan jag ju säga!

När jag kom hem, duschade jag. Sen gick jag &slog på tv:n &så lyckades jag somna. Sen vaknade jag av att My ringde mig &då gick jag &fixade håret. Sen for jag till My, vars hon &Frida var =) Sen kom Sandra också. Då kom My's mamma &hämtade oss, så for vi upp till Dundret &dit kom Lina :) Då väntade vi på bussen som skulle komma &köra upp folk till Björnfällan vars det skulle gå massa studenter ;) HAHHA, fyfan vad vi pressade oss in i bussen! Vi satt där &väntade i över 1 ½ timme i regnet. Men med studenterna kom solen :D Fotade en massa. Jag har fört över bilderna till datan, men jag tänkte att jag kan ladda upp dom imorron ? Så får ni bilder från den andra balen, som kommer vara imorron! Dit kommer jag fara med My &Frida :)


Ni får 2 bilder från Balen idag, men inte på nå studenter. Ni får vänta tills imorron!




Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback