Nationaldagen

Hejsan!
Som ni kanske inte har missat så äre Sveriges nationaldag idag.
Började dagen med att fara till Emilia som fyller år idag! Sen for jag &tittade när laget spelade match &dom förlorade... :( Sen for jag hem &sen cyklade jag till Lina. Kom hem efter 9, jag var ju så trött :)

Igår vare helt otroligt kul! :D
For &kollade när laget spelade match mot Lira &dom vann med 4-0 :)
Kollade matchen med my ;)
Sen for jag hem &gjorde nåt, tills jag cyklade till Lina :) Fyfan vad kul vi hade , right?
Cyklade hem sen, vetinte vad klockan var &då kollade jag slutet av BigBrother finalen &Simon vann !

Imorron ska jag iallafall umgås med min snygging My!
Nu har jag inge mer att skriva :)



Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback