Bara att börja om när mitt inlägg försvann...!

Hejsan! Just nu sitter jag &pratar med en saknad Lina♥
Börjar berätta om dom senaste dagarna...

Onsdag:
Vaknade efter en skön sovmorgon. Sen var jag med Frida &vi gjorde allt &ingenting. Kom hem från henne på natten, vet inte vad klockan var ;)

Torsdag:
Vaknade efter ännu en låååång &skön sovmorgon. Sen var jag med my &vi gjorde inte så mycket, mer än att på kvällen så for vi &tränade &sen solade vi. HAHHAHA SNÖRET &FLÄCKEN! sen for vi till my &sen kom pappa &hämtade mig :)

Fredag:
Orkar inte berätta om dagen. På kvällen for jag iallafall till My &vi for &hyrde film. Sen var vi barnvakt &kollade film osv. Sov där om ni inte fattade det ;)

Lördag (Idag):
Vaknade typ 12? Sen ahr vi sega hela dagen, tills vid 7 när vi bestämde att vi skulle hitta på något. Så vi cyklade runt, sen gick vi till hennes mamma &kollade en asgrymt film! Sen kom pappa &hämtade mig &nu sitter jag här :)

Imorron ska jag fara &kolla fotboll med My klockan 11 på Tallbacka IP. Skulle först försöka vara med, men jag fick inte för att jag inte har varit på träningarna när dom har valt ut vilka som ska spela ;) Sen efter det ska jag umgås med min saknade Lina♥










Bilder från dom senaste dagarna!

puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback