Taffsveckan

Visste ni att det är taffsveckan?
Haha, kul &veta ;)
Kom hem typ 20 över 10 från gällivare :D
Jag &Lina åkte dit med min gulliga storebror som gav oss skjuss, snällt♥
Då gjorde jag &Lina upp en eld, fyfan vad stolt vi blev då, den var riktigt fin också!!
Sen kom agge &Simpoz dit &då snackade vi typ ;) aa, sen kom det nå konstiga människor dit som såg ut som nå " hej kom &hjälp mig för jag ser ut som en häst!" ahah, snäll jag är, men det är faktiskt sant :)
Linas mami kom &hämtade oss, drog kvällsraggen genom staden sen körde dom hem oss till mig, lina tog sin cykel &nu sitter jag här &ska strax gå &sova :) Vet att klockan bara är 23.18, men jag har asont  i skallen...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Puss &God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback