Senaste dagarna..

... har det varit dåligt med update på bloggN
Igår när jag vaknade hade vi ännu inte fått nå vatten för att dom grävde vid Forsberg.
For till fammo &duschade. Sen drog jag till Lina. Var med gänget igen, gick till Tallbacka, sen till coop, sen ner till stan. Gick runt där, sen kom pappa &hämtade oss! Då for vi till mig &käkade, sen drog vi till tallbacka &var med gänget igen. Satt &snackade &blev myggmat!!! Gick hem &satt i lekperken med Lina &jävlades mes Simon &filiph som var ute! Sen for Lina hem &då satt jag kvar i lekparken enstund &snackade med Simon & Filiph! Sen gick jag in &satte mig vid datan, sen sov jag för jag hade så grymt ont i skallen :( Idag vaknade jag &fixade mig snabbt, sen drog jag till Lina &vi var med gänget igen &gick till Kråkslottet &sen till bäckskolan. Sen var jag tvungen att fara hem för att jag skulle hinna käka innan jag skulle till My som fyller år på Fredag, men då är hon inte hemma, så jag &emilia firade henne idag! :)  Det var vad jag hade att skriva :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback