Nysolad♥

Eller ja, man kanske inte kan kalla det så men jag göre iallafall!
Vaknade typ 12, slängde på mig lite kläder. Sen for vi &hämtade upp My, sen vidare mot lassa! HIHI, så nu är jag lite brunare iallafall :) Solade som sagt där då! Sen kom Mia &hämtade oss, då for vi till mig, jag duschade &det. Sen for vi till My &där höll vi på med massa galna saker, sen kom Felicia dit &då vart det bara ännu mer galet, har jag rätt my? Det vart lite pinsamt för henne, hyehye! Sånt är livet :) Marcus kom &hämtade mig, då städade jag min garderob för jag tycker att det var på tiden att göra det, man kunde ju inte ens gå in dit!!
Dom senaste dagarna har det hänt allt &ingenting... På söndag var jag med Lina, sov i hennes tält! Måndag vettefan vad vi gjorde då... &idag vet ni ju vad jag har gjort :) meeeeeeeeeeen, jag glömde att skriva  att vi har kollat 90210 också, jag &my satt typ &skrek hela tiden! HAHAH. felicia kollade på oss som att vi var sär!
Nu ska jag snart börja gå mot  min säng i mitt nystädade rum som mamma har städa &fixa till mig, snäll mamma? jarå!
God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback