Inlägget om mig själv, kommer här!

Lovade er ett inlägg där jag berättar om mig själv!


Mitt fullständiga namn är Anna Madelene Hanzzon. Jag föddes den 9 maj 1997Gällivare BB.

Jag har en storebror som heter Marcus. Min mamma heter Malin &min pappa heter Christer. Vi har även två stycken hundar. Dom heter Nelly & Nikita & är av rasen Chihuahua.

Mina intressen är att sjunga, umgås med kompisar, shoppa &allt dedär vanliga =)

Så till mina vänner! Jag har aldrig varit den mobbade typen.  Jag har några bästavänner, men den närmaste tjejkompisen jag har är nog Lina ♥ och av killar är det Simon ♥ Jag lärde känna lina 2006, trorja det var? via drillen, men då umgicks vi inte hemma. Förra året på PSG så började jag umgås med henne jätte mycket &det är där vi ännu är =) Jag &Lina är läskigt lika, inte till utsèendet men till sättet! Vi är som systrar. Sen är det en sjukt konstig sak som ingen fattar, men jag &Lina är telepatiska ( stavning?) Jag vet t.ex. vad hon ska säga innan hon ens säger det!
Lina ↑
Sen kommer vi till Simon. Jag har känt Simon hela mitt liv. Han är som min lillebror, ena stunden slåss vi &andra stunden så umgås vi &har det allmänt kul. Vad finns det mer att berätta om han? Jag &han bor grannar, så jag har aldigt långt till han om jag blir uttråkad &vi slå någon! nej, jag skojade bara :)
Simon är hulliganen med blå tröja ↑
Älskar mina vänner, dom är världsbäst♥

Lite blandad fakta:
När jag var liten så sa alla alltid till mig att jag köpte mina vänner, för att jag brukade ge dom julklappar &sånt. Vad äre med det då? Jag får ofta höra att jag är bortskämd, hatar när folk säger det till mig men det är så jävla sant!
Jag bor i Gällivare i ett hus. Eftersom Gällivare är ett sånt litet ställe så går det massor av rykten om allt &alla! Ska jag dra ett exempel ? Hela Gällivare vet när jag ska gå på toa innan jag själv ens vet det! Man behöver inte vara " känd" för rykterna. När folk blir uttråkade, så brukar dom sprida ut massor av rykten som inte ens är sant, det är till &med ens vänner som kan börja med sånt skit om en... Jag har blivit lurad av mina " vänner" tidigare, men vafan kan man göra åt det? Folk utnyttjar mig, på alla sätt &vis och jag hatar det! Jag har svårt att lita på folk, eftersom jag blivit sviken så många gånger.
Det finns så mycket saker jag hatar med mig själv &en av dom sakerna  är att jag har kort stubin &blir irriterad &sur direkt.... Sen så kan jag inte vara sur på någon länge, vet inte varför, men det är så.  Stör mig på folk som inte vågar vara sig själv! Varför låtsas vara någon man inte är?  Om man inte vågar stå för den man är, varför stå för något alls då?











Några bilder på mig!

Gud vad svårt det är att komma på saker att berätta om en själv, så ni kan gärna lämna en kommentar med frågor om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback