Grym kväll!

Satan vilken kväll jag har haft :)
Tycker den har varit ganska grym ändå =)
Sov till typ halv 2. Sent, jag vet! drog på kläder &slängde på lite smink, sen drog jag med pappa på konsum! Han köpte nå grejs till min Farbror som fyllde år &jag köpte 2 cupcakes &en smultronsoda :) Sen skjussade pappa mig till Lina :) haha, vi garvade när jag kom in med dedär, men jag hade ju inte träffa henne på länge, så jag tänkte att vi kan ju börja med att tjocka oss? Höll på busa, sen gick vi till Bäcken vars agge &ogge var! Snackade lite med dom, sen gick vi till Tallbacka vars vi skulle möta en hög med mongos. Men då ringer Simon &säger att vi ska springa därifrån fort som fan för att det är någon konstig gubbe där. Men inte vare nån där :) Då gick vi iallafall till Simon vars, han my, frida, filiph, kevin &axel var! Sen kom även ett annat mongo dit, som jag tydligen har  jagat med vattenpistol när jag var liten ;) Det kommer jag inte ihåg, men det låter då som mig ;) Först satt vi där &kollade när dom hoppade, sen sprang jag &frida &hämtade mössa den 4 juli ;) HAHAH, ja iallafall. Sen gick vi till Tallbacka &då började ett tard kaosa sig! HAHA, nu tänker jag inte berätta nåmer faktiskt. Gick hem till Simon, sen drog vi till lekparken &där satt vi &snackade, sen drog alla hem &jag &frida gick till henne. Sen gick jag hem &nu sitter jag här :D Imorron tänker jag faktiskt umgås med gänget igen. Underbara människor dedär är♥
Axel fotade faktiskt en bild idag, men jag orkar inte ta den &sen lägga upp den här ;)
Nu tänker jag ta &stänga ner datan, smsa en stund till, tills min lilla mupp till vän ska sova :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback