Fredag

Redan helg igen!
Kan berätta om dom senaste dagarna som jag brukar göra när jag inte har varit så flitig &blogga ;)

Onsdag:
Vaknade for till Lina, slog upp ett tält :) drog på gojjan &hyrde film &sen på dollar &köpte lite gott :) sen for vi hem &då vart det fest i tältet ;) nej, men nästan!
Torsdag:
Vaknade, drog på stan &sen vettefan vad vi gjorde? Vet seriöst inte vad jag gjorde igår... pinsamt värre men så äre :/
Fredag:
Vaknade som alla andra dagar, drog till lina. Sen for vill till Sandviken med tom, agge &ogge. For hem &duscha för andra gången idag, sen åkte jag till Lina igen &då hände det inte så mycket ;) Marcus hämtade mig vid 10, för han var redan ute &raggade :)
Imorron ska jag fara till Tärendö &mysa med mommo, moffa &Sandra :)
Hehe, sen ska jag tvinga Sandra att flyta med mig från bron också :D
Riktigt nice faktiskt :D
Ni får massa bilder från dom senaste dagarna när lina har skicka dom :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback