Våran stil

Tjohej bloggen!
Igår var det inte så bra med uppdatering, men det var för att jag var ute !
Skrev sist att jag satt hos My. Efter det cyklade vi & mötte Tom & Simon, cyklade med dom en bit & då skulle vi till mig & hämta pengar, men då var inte pappa hemma & gullig som han är så kom han med pengar till coop :) Vi köpte lite godis & en dricka =) Sen kollade vi efter en film att hyra på coop, men alla bar var uthyrda, så vi cyklade till Gojjan & hyrde...
Jag kan inte säga att den var bra, för det var den inte! Det var inte läskig, den var bara riktigt äcklig... Massa inälvor osv.
När vi kom från Gällivare ( Gojjan) så skulle en viss Tom möta mig & My & han sa : men jag har mobilen i fickan, skicka bara ett sms :) Så jag skickade ett sms & tror ni att han hade märkt det? Nej! Vi cyklade iallafall till IP & jag & my hade mys på hög nivå! Vi satt under folks tröjor så att vi inte skulle bli myggmat & sen ville vi ha dom för att det var kallt ;) Det var massa folk där & sen på kvällen så spårade det ... (;
När vi skulle hem så började Simon med att det lät i skogen & när man ska cykla till tallbacka så måste man cykla vars det är kolsvart... Men Tom & Simon var gulliga & cyklade med oss ända hem till mig ♥ När jag & my kom hem gick vi & snackade med Frida, Sandra, Julia & Ronja & dit kom även pyromanerna! Jag & my gick in vid.... ja, jag vet inte vad klockan var, men då kollade vi filmen! När den var slut så satt jag & snackade i telefon & my gjorde nåt framför datan :) Somnade efter 3. Jag har frysit hela natten , nästan ramla ner från sängen  & my har slagit mig. Haha!
Vaknade 10 för att marcus skrek att jag hade telefon, så jag går & öppnar dörren & kollar ner för trappen så säger han: Du har inte telefon, men god morgon!
Somnade om till 11 & nu sitter vi här & ska strax gå ner & käka =) Måste duscha också !
Kevin fotade mig & My ! :)
Bloggar mer senare, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback