Plugg

Ja, då vet ni varför  det är dåligt med update här på bloggen!
Dagen har spenderats till att läsa världens sämsta bok & så har jag suttit & kollat igenom & skrivit ut massa bilder ... fuck läxor!


Började skolan, hade ganska lugna lektioner. Sen for jag till tandläkaren vilket inte var lika lugnt... Dom höll på pyssla i min mun & jag ville verkligen inte ha bedövning eftersom jag är rädd för sprutor. Gjorde hyffsat ont, men jag ville bara att det skulle bli klart, så jag legade där som en liten ängel (a)
Pappa sa till&med efter ba:  Men gud dedär gick bra! Det trodde jag inte om dig :D

Ja, jag tar ännu med min pappa till tandläkaren! Helt ärligt så vill jag alltid ha med han... jag HATAR stället. En fobi nästan! Smsade nyss med 2 stycken frilufsmänniskor som är ute & vandrar mitt ute i ingenstans. Lider med dom :) Meeeeen dom har ju täckning iallafall ;)

Imorron så måste jag kanske läsa igenom min franska glosor, för det har jag inte gjort & jag har prov på torsdag... franska suger & det är svårt. Juste, sen tror jag att det blir att umgås med My också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback