Home

Nu är jag hemma ! :)
Kom just hem efter en cykeltur till jysk, coop & dollar store.
köpte massa grejer :)
T.ex. till mitt rum osv. Nu ska jag gå & slinga mitt hår :)




Det blir blonda slingor, eftersom jag vill få tillbaka min gamla hårfärg som jag visade på bilderna tidigare. Köpte aldrig svart hårfärg till luggen, men det tar jag sen ;) Fyfan om det inte blir bra, då måste jag färga om HELA håret & det vill jag inte! Nog för att nyfärgat hår är den godaste doft som finns ♥ men det sliter ju på håret & jag som oftast plattar mitt hår, men jag plattar det inte lika mycket som jag gjorde tidigare & det beror just på att jag inte vill slita på håret lika mycket!



Ungefär så där ↑ ska jag försöka göra. Kolla in flätan, halva är svart & halv är ljus :) Ibland är jag allt duktig ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback