Dag 13 - Min bästavän

Hmm, jag har några stycken så jag vet inte vem jag ska skriva om ;)
Orkar verkligen inte skriva om alla!
Jag skriver om 2 stycken.
Frida Gustafsson
Jag Har känt Frida i nästan hela mitt liv. Allting är egentligen så sjukt, men det började med att vi döptes samtidigt & då kände inte våra föräldrar varann. Sen efter de där dopet, så bodde dom tydligen granne med min farmor & farfar! När jag vart lite större så brukade jag jämt vara med Frida & även Angelica när jag var &hälsade på hos farmor & farfar. 2005 flyttade vi in i huset & då blev jag & Frida grannar. Sen dess så har jag faktiskt hängt ihop med Frida! Vi har våra perioder, förra året umgicks vi nästan aldrig, men vi snackade & så. Den här sommaren så har jag varit med Frida nästan varje dag! Jag & Frida har precis samma humor, eller nästan iallafall. Vi gillar samma saker. Ja, vi är ganska lika men ändå så olika!
My Flygare
Jag har känt my ganska länge också. Lärde känna henne via Frida. Har alltid varit mycket med henne. Jag & My gör nästan allt tillsammans! Jag kan berätta allt till henne & jag vet att det stannar där & hon till mig. Jag & My har varit med om ganska mycket dom här åren. Jag tror aldrig att vi har bråkat & det är bra! I sommar så har jag varit borta med My ganska mycket, vi har varit i Jokkfall & Kiruna osv :) Sen tänkte jag fråga pappa om jag fick följa med dom till Spanien  vars hon är nu, men det kändes så onödigt att fråga när det inte ens var 1 vecka tills dom skulle åka. Saaaknar henne♥


Älskar alla mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback